FAQ:
 
Mit barn / jeg har været forhindret i, at deltage i træning en eller flere gange. Kan jeg få refunderet hendes kontingent?
Mange tak for dit spørgsmål, svaret er nej, idet det forholder sig således, at klubbens udgifter ikke bliver mindre af, at et medlem ikke deltager i træning. Klubben benytter sig af lønnet træner til alle træningspas, og har har derfor nogle udgifter, som man , som medlem er med til, at betale for også selv om man er fraværende.
 
Mit barn / jeg er tilmeldt søndagsholdet men er forhindret i at komme på søndag. Kan man så komme på onsdagsholdet i den her uge i stedet for?
Mange tak for dit spørgsmål. Svaret er nej idet alle medlemmer træner på de hold de er tilmeldt og ingen kan således komme på hold de ikke er tilmeldt uanset hvad årsagen til fravær på det sædvanlige hold måtte være.
 
Mit holds træning rammer ind i en helligdag. Kan jeg komme en anden dag eller blive kompenseret for helligdagen?
Mange tak for dit spørgsmål. Svaret er nej idet alle medlemmer træner på de hold de er tilmeldt og ingen kan således komme på hold de ikke er tilmeldt. Klubben refundere ikke dele af kontingenter ej heller selv om den daglige træning falder sammen med en heligdag.

Jeg ønsker og melde mig ud ud af klubben, hvordan foregår det? Du kan til hver en tid med et varsel på løbende måned plus 30 dage melde dig ud af klubben via vores hjemmesiden under "om os / udmeldelse" evt. skøjteleje ophøre først når skøjterne er afleveret tilbage til klubben. Du skal dog være opmærksom på, at såfremt du melder dig ind igen vil du blive opkrævet et gebyr på kr. 500,-

Jeg skal på en længere ferie og ønsker ikke og betale kontingent i mellemtiden kan jeg sætte mit medlemskab på pause? Hvidovre Skøjte Klub tilbyder ikke muligheden for, at sætte medlemskaber på pause. Du kan dog med en måneds varsel afmelde dig fra holdtræningen, vi kan dog ikke garantere dig en plads på holdet når du kommer tilbage. Du kan også til hver en tid med et varsel på løbende måned plus 30 dage melde dig ud af klubben via vores hjemmesiden under "om os / udmeldelse" evt. skøjteleje ophøre først når skøjterne er afleveret tilbage til klubben. Du skal dog være opmærksom på, at såfremt du melder dig ind igen vil du blive opkrævet et gebyr på kr. 500,-

Jeg har sendt en mail til klubben, men har har endnu ikke modtaget et svar.  Hvidovre Skøjte Klub tilstræber en svarfrist på 8 dage ved en henvendelse, dog modtager vi i nogle periode omkring 200 mails om ugen og derfor kan der være perioder hvor svartiden er længer. Har du ikke hørt fra os inde for 14 dage så er du meget velkommen til og fremsende din mail igen. Venligst målret din henvendelse (mail adresser ses under kontakt her på hjemmesiden), Husk altid og oplyse navn, hold, og medlems nummer. Mails fremsendt til flere mailadresser havner i vores spam filter og kommer dermed ikke frem.

Hvornår begynder sæsonen? Sæsonen i Hvidovre Skøjte Klub begynder 1 august. Alle klubbens hold har løbende tilgang og afgang, så du kan altid tilmelde dig på et ledigt hold.

Hvornår stopper sæsonen? Sæsonen i Hvidovre Skøjte Klub stopper når skolernes sommerferie begynder i juni. Man forbliver medlem indtil den dag man melder sig ud af klubben, og skal dermed ikke gøre noget aktivt for, at sikre sig en plads i den kommende sæson. 

Har Klubben flere trænings lokationer? Ja Hvidovre Skøjte Klub benytter is hallerne i Frihedens Idrætscenter i perioden august til april, i maj måned benytter hele klubben træningshallen i Rødovre Skøjtehal. I Juni måned er vi på græs ved Frihedens Idrætscenter.

Har klubben adgang til is træning hele året? Nej desværre ønsker Hvidovre Kommune ikke og have is på deres eget anlæg hele året. Vi har adgang til is træning i Frihedens Idrætscenter i perioden august til april. I maj måned lejer klubben is i Rødovre skøjtehal (træningshallen). I den sidste uge af maj og frem til skolernes sommerferie har vi ingen is træning, i denne periode træner vi alene off-ice hjemme i Frihedens Idrætscenter.

Har klubben aldrig lukket? Hvidovre Skøjte Klub holder lukket på helligdage (inkl. påske lørdag), samt i skolernes sommerferie.

Jeg har sendt en mail direkte til bestyrelsen, hvornår modtager jeg et svar. Mail fremsendt til bestyrelsen@hvidovre-skojteklub.dk behandles altid på et bestyrelsesmøde og besvares først efter endt sagsbehandling.  

Hvorfor har i ikke et telefon nummer? Hvidovre Skøjte Klub er drevet af klubbens frivillige medlemmer, som naturligvis ikke ønsker deres private telefon nummer offentliggjort,  Klubbens frivillige besvare gerne mail i deres fritid i det omfang der er mulighed.

Jeg er ved en fejl blevet trukket dobbelt kontingent hvad skal jeg gøre? Klubben oplever desværre nogle få gange om året, at enkelte medlemmer ukorrekt bliver trukket dobbelt betaling. Det er noget som vi har meget fokus på, men samtidig udføres alle kort betalinger af EASY og håndteres af klubmodul. Vi kan refundere de dobbelt træk som vi i klubben har modtaget og som fremgår af din profil under "mine tilmeldinger" Fremgår der ikke på din profil et dobbelt træk, så er vi desværre nødsaget til og henvise dig til din egen bank hvor du kan gøre indsigelse over for den forkerte betaling.

Jeg har modtaget advisering om betaling for den kommende måned, selv om jeg har meldt mig ud af klubben. Da klubbens administrations system automatisk sender adviseringer for næste periode ud omkring d. 20 i en måned og du er medlem på holdet indtil måneds skiftet vil du opleve, at blive adviseret for den kommende måned. Dog vil kommende rater ikke blive opkrævet, såfremt du er bekræftet afmeldt ved udgangen af indeværende måned. Husk dog på, at dit varsel overfor klubben ved en udmeldelse altid er løbende måned plus 1 måned.

Skal jeg aflevere klub skøjterne i sommerferien? eller må jeg beholde dem hjemme så jeg er klar efter sommerferien? Det er dig helt frit om du ønsker og indlevere skøjterne til klubben op til sommerpausen eller om du ønsker og beholder skøjterne hjemme hos dig selv. Du betaler dog skøjteleje så længere skøjterne er i din varetægt. Klubben holder åben i skøjteudlejningen 2-3 gange i April og Maj måned så du kan indlevere skøjterne. I juni og juli måned er skøjteudlejningen helt lukket, da klubbens frivillige holder sommer pause.

Jeg har modtaget en rykker, hvad skal jeg gøre? Hvis du har modtaget en rykker fra klubben så er du kommet i restance, dette er sandsynligvis sket i forbindelse med, at du har fået et nyt betalingskort. Du kan udbedre restancen ved, at logge ind på din profil og klikke på "mine tilmeldinger" her vil det fremgår om du er i restance og evt. hvor mange restancer der er. Du betaler restancen ved, at klikke på udestående rate, dette skal gøres manuelt indtil alle udestående restancer er betalt.

Jeg har ikke mulighed for, at komme forbi klubben og aflevere lejeskøjterne, kan jeg sende den med posten? Ja du er meget velkommen til og sende lejeskøjterne retur med posten. Du skal benytte følgende adresse: Hvidovre Skøjte Klub, Hvidovrevej 446, 2650 Hvidovre - husk altid og sende track and trace koden til skøjteudlejningen, samt vedlægge en retur seddel med navn og medlemsnummer. Skøjtelejen bliver afmeldt når vi har modtaget skøjterne retur.

Jeg har meldt mig ud af klubben men under udmeldings eventet er der en start og slutdato hvad betyder det? Udmeldings eventet indeholder en startdato og en slutdato det er perioden hvor det er muligt og registrere en udmelding. Sidst på måneden vil du modtage en mail fra klubben, som beskriver processen omkring din udmeldelse.

Hvordan får jeg et medlemskort .Dit medlems findes allerede digitalt på din "medlems profil" under mine tilmeldinger eller i "klubmodul appen" du skal dog huske og uploade et profil foto for, at medlemskortet er gyldigt. Medlemskortet skal fremvises ved brug af selv trænings tider samt ved medlemskontrol.

Træningsplan


Nyheder


Kommende Arrangementer


Sponsorer